December 9, 2007

U Turn
















هى حاله عندما كنت مجتمعا مع الغريب على طريق البحر فى الاسكندريه

رأينا العلامه

نورت فى الدماغ الفكره

و قلنا نكتب حاله كل واحد فينا لما شاف العلامه ديه و ايه اللى بتمثله جوانا

اكيد طبعا مش الفكره المجرده او الوظيفيه للعلامه

بس هى فكره موضوع عنها و عليها و حوليها

و الفكره كبرت و قلنا نشارك فيها كل المدونين او على الاقل اللى يعرفونا و نعرفهم

our time on christmast 1/1/2008

يا ريت اللى عاجباه الفكره يشاركنا و يقول انه معانا

و طبعا الميعاد لينا كلنا يوم راس السنه

19 comments:

Anonymous said...

مش فاهمه يعنى عايزنا نعمل ايه؟؟؟؟
نورنى يابنى عشان مش فاهمه
ومعادنا ده فيه ايه؟؟
نور المحكمه
:))

Desert cat said...

انا زى شيماء كدا
برضه مش فاهمه
ممكن توضح شوية

el_assel said...

بصي يا ستي
هو الموضوع ان احنا قولنا ان احنا حنكتب موضوع بنفس العنوان
بس ل واحد حيكتبه بطريقته
وحنكتبه يوم راس السنة
وحيكون عنوانه هو
u turn
يعني حاجة في حياتك عايزه تعمليلها u-turn

قشطة

فاهمة
كل واحد فينا حيكتب الموضوع ده بطريقته

ياريت اكون قدرت اوصلك الفكرة

سلامــــــاتي

أمــانــى said...

كـل سنة وحضرتك طيب وبالف خير وعافية يارب آمـــــين واعاده الله علينا وعلى الامة الاسلامية بالخير واليمن والبركات

mesh2dra said...

يعني حكتب موضوع
اقول فيه انا نفيس اعمل ايه
؟؟

******

كل سنة وحضرتك طيب
وبألف خير

عيد سعيد

البنت الشلبية said...

يمكن قصدك معنى الندم او الرجوع فى قرارات خدناها فى حياتنا؟!!
ولا حد كسر الاشارة مثلا هههههههه
كل سنة وانت طيب
وانا معاكم ان شاء الله

Anonymous said...

تمام يا اصيل فهمت
لو فى بقى ناس كتيير ممكن تعمل رابطه .. نقابه اليو تيرن
وتطلعلنا رحلات بقى وكده
:)))))))))))
معاكو انشاءالله
بس ادعيلى الاقى حاجه اكتبها
سلامى

el_assel said...

أمـــــــاني


ربنا يخليكي يارب
كل سنة وانتي طيبة
وعيد سعيد

وكل سنة وانتي طيبة

سلاماتي

el_assel said...

Mesh2dra


اولا كل سنة وانتي طيبة
وعيد سعيد عليكي

ثانيا
قصدنا ن انتي حتكتبي موضوع يوم راس السنة تقولي فيه حاجة بتعمليها
وعايزة تلفي عنها وتسيبها
حاجة بغض النظر هي حلوة ولا وحشة
بس بمناسنة قرارات السنة الجديدة
حاجة بقي اكتشفتي ان انتي مش عايزة تكملي فيها

ممكن ما يكونش عندك حاجة دي برده حاجة كويسة اكتبيها

يارب اكون وصلتلك الفكرة
هو احنا فعلا كتبنا الموضوع بطريقة صعبة شوية
بس فعلا هي الفكرة جات لينا كده
لما شوفنا علي طريق الكورنيش انا والغريب واحنا كنا بنتمشي
علامة
u turn
وقولنا حتكون فكرة كويسة لو كتبنا فيها
وكل اصدقائنا كمان

سلاماتي

el_assel said...

البنت الشلبية

اكيد مش كسر الاشارة هو اللي قصدي عليه

حد قالك ان انا شغال عسكري مرور

هههههههههههههههههههه

هو فعلا قصدي الندم والرجوع في حاجة كنتي بتعمليها
بس بمناسنة السنة الجديدة
حاجة بقي فكرتي فيها ونويتي ماتعمليهاش


هو احنا فعلا كتبنا الموضوع بطريقة صعبة شوية
بس فعلا هي الفكرة جات لينا كده
لما شوفنا علي طريق الكورنيش انا والغريب واحنا كنا بنتمشي
علامة
u turn
وقولنا حتكون فكرة كويسة لو كتبنا فيها
وكل اصدقائنا كمان



كل سنة وانتي طيبة
عيد سعيد

el_assel said...

shayma


الحمد لله ان انا قدرت اوصلك الفكرة

هو احنا فعلا كتبنا الموضوع بطريقة صعبة شوية
بس فعلا هي الفكرة جات لينا كده
لما شوفنا علي طريق الكورنيش انا والغريب واحنا كنا بنتمشي
علامة
u turn
وقولنا حتكون فكرة كويسة لو كتبنا فيها
وكل اصدقائنا كمان

وحلوة قويفكرة النقابة دي
بس لو في ناس كتير شاركونا


وباذن الله حاستني اقرأ موضوعك
اكيد حيكون موضوع جامد

سلاماتي

the others said...

nice idea

inspires me

ربنا يسهل واكون معاكم

the others said...

nice idea


ربنا يسهل واكون معاكم

Known as PHYSCO said...

امممم الفكرة حلوة .. مش عارفة هأقدر أنفذها و لا لأ .. أكيد لو عملتها هآجى أقولكوا

بس الفكرة حلوة فعلا

Anonymous said...

انا عملتلك دعايه عندى
شوفت بقى
ايدك على حق اليفط والكهرباء
:)))))))))))))

Anonymous said...

ايه يا اصيل انت فين
معقوله
دانت الى اطلقت الحمله متنفذهاش
يارب تكون بخير
سلامى

el_assel said...

thr others

سعيد جدا بزيارتك للمدونة
اتمني تكرارها
ونكون اصدقاء
ويارب تكوني معانا


سلاماتي

el_assel said...

بيقولوا سيكو

ربنا يسهل وتكوني معانا

واتمني زيارتك دي ما تكونش الاخيرة

لو تسمحيلي
حاضيفك الي قايمة احسن ناس عندي


سلاماتي

el_assel said...

Shyma


ربنا يخليكي يارب
شوفي الكهربا والميا بكام
والفاتورة دي عليا

بجد انا فعلا ماقدرتش اكتب الموضوع في ميعاده
بجد ده غلط مني

بس كان عندي مشاكل كده
غير ان النت اتقطع من البيت
والبلوج ده ليه متعة خاصة ما تنفعش علي نت كافيه


سلاماتي

منتظر تعليقك